";
Jumpat

Jumpat

Jokaiselle jotakin... 

Korso Gymillä on runsas tarjonta jumppatunteja. Vaihtoehtoja on niin kokeneille kuin aloittelijoille. Pidämme ohjelmistoamme mielenkiintoisena ja otamme mielellämme vastaan ehdotuksia asiakkailtamme. Kerro toiveesi tunnin vetäjälle tai asiakaspalevuun (myös sähköposti käy!)

 

 

Näin varaat tai perut paikkasi jumppaan

Jumppiin ja sisäpyöräilyyn ilmoittaudutaan ensisijaisesti netissä. Nettivarauksiin tarvitset aina voimassaolevan avainkortin. Sellaisen voit ostaa asiakaspalvelusta hintaan 10€ 

Teille, jotka haluatte ilmoittautua puhelimitse tai kokeilla onnea ja vaan tulla jumppaan, olemme varanneet noin 10% asiakaspaikoista. Nettivaraus sulkeutuu 3 h ennen tunnin alkua. Sähköpostilla ei voi ilmoittautua.

Peruuta kätevästi netissä, peruuta ajoissa!

Tunnin peruuttaminen tulee tehdä itse nettipalvelussa viimeistään kolme tuntia ennen tunnin alkua. TOISTAISEKSI peruutukset puhelimitse tai sähköpostilla eivät ole mahdollisia. Jos unohdat kahden kuukauden aikana kolme kertaa peruuttaa varaamasi vuoron, järjestelmä sulkee nettivarausoikeutesi kolmeksi viikoksi. Maksu tunnusten aktivoimiseksi on 5 €.

Lyhyet tuntikuvaukset

Valitse mieluisa ryhmäliikuntatunti laajasta valikoimastamme. Osa tunneista on saatavilla vain kausittain.

Body
Lihaskunto painotteinen perustunti lyhyen alkuverryttelyn jälkeen on peruslihaskuntoliikkeitä tehokkailla vastuksilla. Ei vaikeita askelsarjoja.

Rullavenyttely
Venyttelytunti apuvälineenä PILATES-RULLA. Erittäin tehokas venyttelytunti.

BODYPUMP (Les Mills)
60 min. pituinen puhdas lihaskunto tunti painoilla.

Piloxing
Tunnilla yhdistetään Pilates, nyrkkeily ja tanssi. Helpot liikesarjat. Tunti on todella tehokas! Ollaan ilman jalkineita.

FlexiBar
Erittäin tehokas treeni apuvälineenä joustava tanko kädessä keskivartalolle sekä käsi/hartioille. Hauska tunti.

Korsetti
Erittäin hyvä treeni keskivaratalolle

Bodywork
Liikkuva ja melko haastava tunti, paljon sarjoja ja lihaskuntoa vaativa tunti jossa askelkuvioita.

Perfectbody
Helpohkot liikkeet yhd. aerobicistä, stepistä ja kuntosaliharjoittelusta, joita tehdään pattereina. Kaksi erillistä sykkeenkohotus-osuutta. Apuna käsipainoja, tankoja ja lautoja.

Vatsa/Pakarat
Bodytunti keskittyen vatsa-pakara alueisiin.

Tehomuokkaus
Helppo ja tehokas tunti kiertoharjoittelu tyyliin paikalla tehtynä. Lihaskuntoa ja aerobista 50 sek/liike omaan tahtiin.

Kehonhuolto
Avaavia liikkeitä koko keholle ja perus venytyksiä. Rauhallinen tunti.

Syvävenyttely
Yksikertaisen lämmittelyn jälkeen venytellään pitkäkestoisesti ja monipuolisesti koko keho. Keskitytään parantamaan nivelten liikkuvuutta ja lihasten elastisuutta.

Keppijumppa
Tehdään selkeitä, monipuolisia liikkeitä kepin kanssa. Auttaa lihasvoiman, vartalon hallinnan ja ryhdi parantamiseksi.

ZUMBA
Tanssillinen ja hauska tunti.

Kahvakuula/Hyppynaru
20 min. Hyppistä ja kuulan kanssa noin 25 min. Hyvä alkulämmittely ja keskivartalolle hyvä treeni.

Kahvakuula
Erittäin tehokas treeni koko vartalolle lihaskunto painotteinen tunti kahvakuulalla

TRX
Erittäin tehokas kokonaisvaltainen lihaskuntotunti omalla painolla ja varatalolla, jossa apuvälineenä on käsihihnat... Hauska!

Kuntojumppa
Helppo liikkuva lihaskuntotunti käyttäen pieniä painoja. Helppoja sarjoja. Sopii kaikille!

Core
Keskikehonhallintaa keskittyvä rauhallinen tunti ilman jalkineita.

Kiinteytys
Tehokas tunti kokonaisvaltaisesti koko kropalle.

Body+Step
Tunti koostuu osittain koreografisesta askelsarjasta steplaudalla. Lyhyt lihaskunto-osuus.

BodyCycling
Pyöräilytunti jossa käytetään kahvakuulaa ja käsipainoja yhdistetty pyöräilyyn

Extreme Body
Maksimi voimaa, maksimi sykettä,liikkuvuutta ja tasapainoa. Etsi rajasi.